✓ 1-3 Dages levering! - ✓ E-mærket Hjemmeside! - ✓ Gratis Levering over 349kr!

Ofte Stillede Spørgsmål

Ofte stillede Spørgsmål:

"Har Fatima en fysisk butik?"

Fatima har ikke længere en fysisk butik, vi er udelukkende en Webshop.

Vi regner med at tage på en masse messer og cons, og møde vores fantastiske kunder hvor de har det bedst!

"Hvad koster det at få sendt mine varer?"

Vi sender alle vores varer med Post Danmark/Post Nord. Du kan vælge mellem 3 forskellge fragt metoder:

- Til pakkeboks/Posthus (Dette koster 45kr)

- Direkte til døren med Track and Trace (Koster 65kr)

- Små pakker kan man vælge at få sendt med Økonomi. Dette kan tage op til en uge, men koster noget mindre end at få sendt som pakke

Der er gratis fragt til pakkeboks/posthus, hvis man køber for mere end 349kr.

 

"Jeg har købt for mere end 349kr. men systemet giver mig ikke gratis fragt."

Venligst tjek at du ikke er kommet til at ændre på leveringslandet. Vi har kun gratis fragt i Danmark.

Vi har desuden kun gratis fragt til pakkeboks/posthus. Levering til døren er desværre ikke gratis

 

"jeg har bestilt noget, men vil gerne ændre min ordre (en anden størrelse, farve, model)"

Det er ikke noget problem, hvis du ikke har fået en mail om, at din ordre er afsendt. Bare skriv til Info@fatima.dk og fortæl hvad der skal ændres.

 

"Jeg har bestilt noget, men jeg vil gerne tilføje noget til min ordre"

Intet problem, hvis du ikke har fået en mail om at din ordre er afsendt. Bare lav en ordre mere på det du vil have sendt med. Så retter vi fragtudgiften når vi sender din ordre så du ikke betaler mere for at få dine varer sendt, end det rent faktisk koster. HUSK at skriv til Info@fatima.dk at du har lavet flere ordre, så vi ikke overser det :)

 

"Jeg har modtaget noget der er for stort/småt/skal byttes til en anden model"

Det er ikke noget problem, du kan læse alt om at bytte her: Returnering

 

"Jeg har modtaget en varer der er forkert i forhold til hvad jeg har bestilt"

ÅH NEJ! - Det er vi kede af! - vi er desværre kun mennesker og laver derfor fejl! - skriv til os på info@fatima.dk så skal vi nok finde ud af det!

 

"Jeg har modtaget en defekt vare!"

Ej altså hvor er du bare uheldig! - det er vi kede af! :(

Skriv til os på Info@fatima.dk så finder vi sammen ud af hvordan vi løser det. tag meget gerne et billede af fejlen! Du skal ikke sende den defekte vare retur før du skriver til os. Vi vil gerne se hvad problemet er først :)

 

"Jeg bestiller fra et land uden for EU, skal jeg så betale dansk moms?"

Nej, så snart du vælger at din leveringsadresse er uden for EU, vil vores system fratrække den danske moms. Du kan dog stadig risikere at din ordre bliver toldbehandlet i det land vi sender den til. Dette er ikke penge vi opkræver, og dette har vi ikke nogen indflydelse på.

 

Left Fortsæt med at handle
Din Ordre

Din indkøbskurv er tom